100 درصد الان میکه عزیزم
سدیدی دیگه خودش نیست بخوای سدیدی ازت سنو بگیره پول بیستری میگیره
من ان تی رفتم گفت پسره آنومالی گفت دختره
خوشا بحالت خواهر من دل تو دلم نیست بدونم نینیم چیه
اره من رفتم سدید 13هفته گفت و15هفته هم رفتم همون بود
من 15 هفته و 5 روز رفتم گفتن پسره
ولی تو آنومالی 18 هفته گفتن دختره🥰
من سدیدی نرفتم اصلا ولی مهر سر دختر اولم ۱۲هفته و یک روز جنسیتو گفت و درست بود
اره پانزده هفته و دو سه روز برو صد درصد میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.