۸ پاسخ

100 درصد الان میکه عزیزم

سدیدی دیگه خودش نیست بخوای سدیدی ازت سنو بگیره پول بیستری میگیره

من ان تی رفتم گفت پسره آنومالی گفت دختره

خوشا بحالت خواهر من دل تو دلم نیست بدونم نینیم چیه

اره من رفتم سدید 13هفته گفت و15هفته هم رفتم همون بود

من 15 هفته و 5 روز رفتم گفتن پسره
ولی تو آنومالی 18 هفته گفتن دختره🥰

من سدیدی نرفتم اصلا ولی مهر سر دختر اولم ۱۲هفته و یک روز جنسیتو گفت و درست بود

اره پانزده هفته و دو سه روز برو صد درصد میگه

سوال های مرتبط

مامان معراج و سراج مامان معراج و سراج هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیست‌وششم بارداری