سلام دوستان هفته ۱۵ برم جنسیت رو دقیق بهم میگن

۹ پاسخ

مشخصه به شرطی که دکتر خوب بری و نی نی جانم همکاری کنه

برا من ۱۳هفته رفتم تو سونو احتمالی نوشت برام قطعا ۱۵هفته مشخص تره

آنومالی برو

من رفتم قطعی گفت انومالی هم همین گفت

من رفتم بهم گفت

اره برو مشخصه حتما گلم

ب من قطعی گفت
از هفته ۱۴ دیگه جنسیت تشکیل شده
مخصوصاً اگر پسرم باشه ک دیگه حتما معلوم میشه

دو تا سونو رفتم یکی احتمال داد یکی قطعی گفت

به من احتمال دادن

سوال های مرتبط