دوستان ۱۵ هفته و ۵ روز برم سنو تائین جنسیت بهم قطعی میگن؟

۶ پاسخ

آره عزیزم اما وایسا برو آنومالی که دیگه قطعیه ۱۸ هفته و دوسه روز

اره اگه یه جای شناخته شده باشه همون انتی هم درست میگه

نه دقیق نیس بازم 18هفته دقیقه

ان تی چی بهت احتمال داد

منم خیلی دوست دارم برم قطعی بفهمم. ولی می‌خوام تا انومالی صبر کنم

چه کاریه همونو صبر کن تا انومالی صدرصدی هم میگن جنسیتو😂

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری