۱۶ هفته برم سونو جنسیت قطعی بهم میگن؟

۸ پاسخ

اره من رفتم بچمم دختره

اره من ۱۶ هفته و ۲ روز رفتم قطعی گفت همونی بود که انتی احتمال داده بود

صد در صد نه🫠

اره عزیزم
اگ صبر داری تا انومالی وایسا
ولی دوس داری زودتر بفهمی برو بهت میگن❤️

18 هفته برو

اگر بتونه ببینه بچه بیدار باشه بچرخه قشنگ میگه

اره عزیزم از ۱۴ هفته بهت میگن

خب صبرکن انومالی دوهفته بعدش

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم مامان پناه خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری