اره من رفتم بچمم دختره
اره من ۱۶ هفته و ۲ روز رفتم قطعی گفت همونی بود که انتی احتمال داده بود
صد در صد نه🫠
اره عزیزم
اگ صبر داری تا انومالی وایسا
ولی دوس داری زودتر بفهمی برو بهت میگن❤️
18 هفته برو
اگر بتونه ببینه بچه بیدار باشه بچرخه قشنگ میگه
اره عزیزم از ۱۴ هفته بهت میگن
خب صبرکن انومالی دوهفته بعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.