مامانااا چند هفته برم سونو قطعی جنسیت میگن!؟

تصویر
۹ پاسخ

ای جانم چ عکس قشنگی

من ۱۴ هفته تمام رفتم گفت بهم

15 16 میگن

علائمت چیا هست بگو حالا ما یچیزایی حدس بزنیم سرگرم میشی.خودت دلت چی میخاد خدا دلتو شاد کنه😘

آنومالی دیگه دقیقه

۱۸ هفته بهتره

من هم هفته شما بودم رفتم گفت

گلی ۱۸ هفته و دو روز برو به نظر من انومالی هس که دقیقا اعضای بدن بچه هم‌ چک میشه هم جنسیت رو بهت میگن

16ب بعد.

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه خانم مامان پناه خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری