هفته بعد برم سونو جنسیت قطعی میگه؟ میشم ۱۴ هفته

۱۲ پاسخ

نه عجله نکن صبرکن تا انومالی من رفتم ۱۵ هفته اشتباه گفتن

ب من که ۱۲ هفته صددرصد قطعی گفت

من ۱۸ هفته میرم ۷ هفته هم رفتم ماما گفت دیگه نیاز نیس بری

من پسرمو 16هفته گفت دخترمم 18هفته

نه من چهارده هفته رفتم احتمال داد

انتی احتمال پسر داد

ن احتمال می‌ده

ن بذار پونزده هفته برو قشنگ نشون بده خودشو نی نی

ان تی رفتی؟

بزار همون انومالی برو دیگ

بله قطعی

نه عزیزم ۱۶ هفته ب بعد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری