۱۰ پاسخ

من ۱۵ هفته و ۳ روز رفتم گفت

بله دوستم باردار بود ۱۵هفته و یک روز بود رفتیم سونو بهش گفت پسره

ب من ک صد در صد گف پسره نمیدونم حالا

من ۱۵ هفته بودم گفت دختر ۱۷ هفته هم گفت دختره البته انومالی نرفتم هنوز

۱۴ به بهد مشخثه پسر باشه زودتر

من ۱۲ هفته ودو روز بودم بهم گفت پسره ،،، گفتم خطا نداره؟ گفت نه اصلا

۱۶ به بعد قطعیه

تا آنومالی صبر کنی بهتره

اره میگن

من رفتم نگفت ۱۶ هفته رفتم گفت

سوال های مرتبط