چهارده هفته و چند روز برم سونو بم جنسیت میگن؟

۱ پاسخ

بذار ۱۵ پر شدی برو‌اگه عجله داری
چون بازم ممکنه بگه کوچیکه مشخص نیس
اگه عجله نداری بذار همون ۱۸ هفته انومالی برو

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری