میگن ۱۶ هفته به بعد دقیق
من که موندمتا انومالی
اره درست گفت
بله من ک رفتم دقیق گفت
اره دقیقا من رفتم
وایستاانومالی برودقیق میگه همون 17یا18هفته برو
17 هفته 3،4 روز برو انومالی عجله نکن
مال من روی 16 هفته فقط احتمال داد قطعی نگفت.آنومالی مطمعن گفت
سلام احتمال خطا هست
بنظرم صبر کن تا آنومالی ۱۸ هفته
اره دقیق هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.