سلام خانوما میگم سونو ۱۶ هفته برم جنسیت رو دقیق بهم میگه؟

۹ پاسخ

میگن ۱۶ هفته به بعد دقیق
من که موندم‌تا انومالی

اره درست گفت

بله من ک رفتم دقیق گفت

اره دقیقا من رفتم

وایستاانومالی برودقیق میگه همون 17یا18هفته برو

17 هفته 3،4 روز برو انومالی عجله نکن

مال من روی 16 هفته فقط احتمال داد قطعی نگفت.آنومالی مطمعن گفت

سلام احتمال خطا هست
بنظرم صبر کن تا آنومالی ۱۸ هفته

اره دقیق هست

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیست‌وششم بارداری