۵ پاسخ

عزیزم ان تی رو که باید بری چون سونو جنسیت نیست برای چیزای دیگست لازم
انومالی برای جنسیت

ب نظرم وایس تا انومال دقیق میگه دیگه

۱۳ هفته به من جنسیت قطعی رو گفتن

برای من رو تو 16اشتباه گفتن

همون انومالی برو چون قطعی تره
بازم امکان خطا هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری