شماهم قرص تیروییذ میخورید بالا میارید

۶ پاسخ

تا یه ساعت بعد خورد صبحانه هم نباید چیزی بخوری

از تیروئید متنفرم .لطفا تاپیک قبلیم رو ببین

نه والا من ۵ صبح میخورم ساعت ۸ صبحانه میخورم

من بعضی وقتا بالا میاوردم الان دیگه نه

نه من دوساله میخورم هیچیم نشده

نه باید طبق دستور پزشک ناشتا بخوری نیم ساعت بعدش صبحانه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان گردالی🥰 مامان گردالی🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وششم بارداری