شماهم اسید معده بالا میارید؟؟؟

۴ پاسخ

منم یبار صبح بالا آوردمش

اره ی مدت 😬😬خیلی بد بودش

اره خیلی

آرهههههه صبح ها

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عسلکم 🩷🧸🍯 مامان عسلکم 🩷🧸🍯 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وششم بارداری