خانوما اسید معده اگر بالا بیاری جز علایم بارداریه؟😅

۵ پاسخ

بله...

وقتی معده ات خالی باشه و زیاد استفراغ کنی این اتفاق میوفته

منم اینجوری بودم مخصوصا صبحا

منم اینجوری بودم خیلی اذیت شدم

من خیلی اینجوریممم
گلوم زخم شده دیگه

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین هفته نوزدهم بارداری
مامان گردالی🥰 مامان گردالی🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان عسلکم 🩷🧸🍯 مامان عسلکم 🩷🧸🍯 هفته سی‌ودوم بارداری