منم دو سه هفته ای هرزگاهی دارم دکترم امپول هفتگیمو ۴ روز یکبار کرد بهتر شدم ولی باز هم گاهی زمان کمتری دارم
فک کنم طبیعیه عزیزم
اره استراحت کنی خوب میشه
منم کشاله رونم و اونجام 😆😆😆🤦🏻♀️
بله ظاهرا سی ببعد دردای جدید و عجیب میاد
آره طبیعیه عزیزم نگران نباش
از این هفته ب بعد از این دردا داره آدم گاهی
طول سرویکست چنده؟
منم دارم
منم دارم
منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.