مامانا زیر دلم درد خفیف میکنه طبیعیه؟

۱۰ پاسخ

منم دو سه هفته ای هرزگاهی دارم دکترم امپول هفتگیمو ۴ روز یکبار کرد بهتر شدم ولی باز هم گاهی زمان کمتری دارم

فک کنم طبیعیه عزیزم

اره استراحت کنی خوب میشه

منم کشاله رونم و اونجام 😆😆😆🤦🏻‍♀️

بله ظاهرا سی ببعد دردای جدید و عجیب میاد

آره طبیعیه عزیزم نگران نباش
از این هفته ب بعد از این دردا داره آدم گاهی

طول سرویکست چنده؟

منم دارم

منم دارم

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی