۸ پاسخ

اگ فک میکنی خیلی اذیتی و کاملا مثل پریودیه برو بیمارستان یه ان اس تی بگیرن

یبوست نداری من بخاطر یبوست درد شدید پریودی میگرفتم

این ۳ ماه اخر مبگبره ول میکنه نترس این دردا هست دیگ ریز ریز

چیزی نیس نگران نباش

والا من وارد ماه هفت شدم تازه فهمیدم اونایی که میگفتن ۳ ماه آخر سخته من دوهفته وارد شدم هر دردی تجربه کردم از دل درد کمردرد درد.....

منم تا یکم پیش دل درد پریودی داشتم

من چندروز پیش اینطوری شدم دکتر گف ک شیاف بذارم ب دکتر بگو عزیزم

منم همینطوری ام

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا💖 مامان هانا💖 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری