اره ازمایش داره اما اگه سلفری رو قبلا دادی نیازی نیست دیگه ازمایششو بدی
اگه ازمایش ان تی خوب باشه ازمایش انومالی را نمینویسن برا من گفته فقط سونو
ازمایش کواد مارکر ک ۴ چیزو بررسی میکنن البته دکتر واس من فقط یکیشو خاست اونم الفا پروفیتوپروتین بود ک هزینه شم ۲۸۰ شد تو۱۶ هفته انجام دادم
بله برا من دکتر نوشت چند روز قبل سونو انجام دادم
من فقط سونو نوشت.
من دکترم ۱۰روزقبل ازانومالی نوشت برام رفتم انجام دادم البته من سلفری انجام دادم گفت اگه نمیری ازمایش هم نروولی خودم گفتم میرم
دکترم برام ازمایش نوشته ،گفت برو سونو انومالی بعد ازمایش ،سه هفته دیگه باید برم
برای من نوشته هم سونو هم آزمایش یه هفته ی دیگه میرم انجام بدم
اره عزیزم من انجام دادم ۱۵ هفته و دو روز اسمش کواد مارکر که غربالگری دقیقتره از انتی کروموزم ها رو با دقت بیشتر بررسی میکنه دکترایی ک خیلی میخوان مطمئن شن از سلامتی بچه اینو مینويسن البته آزاده با بیمه حساب نمیشه
ازمایش غربالگری دوم ۱۵ ۱۶ هفته اس
کواد مارکر
قبل سونوگرافی انجام میشه
من ۱۰روزقبل انومالی چندتادکترنوشته بودانجام دادم
بستگی به دکترت داره. حساس باشه مینویسه.
برا من نوشت کواد مارکر
داره عزیزم ازمایش الفا فیتوپروتین ک اینو باید یکی دوهفته قبل انومالی بدی البته بعضی دکترا نمینویسن اما اگ بدی بهتره هزینه ایم نداره من کرجم ۵۰۰تومن شد
من قندم بالاس تندتندمیرم ازمایش ولی انوماالی ازمایش نداره
نه نداره
نه نداره گویا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.