خانوما ویار ترشی جات دوغ جنسیت چیه

۱۴ پاسخ

سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari_99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله

عزیزم پسرعه

منم ان تی احتمال دخترداده ولی 15بایدبرم آنومالی

من سردخترم اینطوربودم

منم ترشی جات وچیزای شور زیاد می‌خوردم دختره
بارداری قبلیم پسر بود همین چیزا علاقه داشتم 😊

من ترشی و دوغ پسر بود

مثلا بوی ترشی به دماغم میخورد دلم هم میزد بدم میومد.

من همش دلم دوغ میحاست با رب انار خالی خالی میخوردم .....بچمم پسر بود

منم ویار دوغ و ماست و خیار و ترشی داشتم بچه ام پسره

منبارداری اولم دوغ شوری. الاانم باردارم شوری رو دوست دارم ولی مثلا ماست میخریم به اسم ماست شیرین. وقتی میکنم دهنم ترش باشه بدجور مبخوره تو ذوقم انگار دوست ندارم ترش باشه. اب دهنمو جمع میکنه یجورایی بدم میاد. ولی دوغ شور رو دوست دارم

من اینجوری ام پسر دارم

من ترشی و شوری تندی دوس داشتم ان تی احتمال پسر داد

پسر فامیل ما دقیقا مثل شما بود

من اینطوری بودم پسر

سوال های مرتبط

مامان سهند مامان سهند ۴ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی اکبر💙🩵 مامان علی اکبر💙🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری