سلام گلم این ماما هست تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت میکنه
پیج روبیکا و ایتا nini_bardari_99
واتساپ وتماس 09918132278
اینستا nini_bardari99
شمارش سیوکن روبیکا بیشترفعاله
عزیزم پسرعه
منم ان تی احتمال دخترداده ولی 15بایدبرم آنومالی
من سردخترم اینطوربودم
منم ترشی جات وچیزای شور زیاد میخوردم دختره
بارداری قبلیم پسر بود همین چیزا علاقه داشتم 😊
من ترشی و دوغ پسر بود
مثلا بوی ترشی به دماغم میخورد دلم هم میزد بدم میومد.
من همش دلم دوغ میحاست با رب انار خالی خالی میخوردم .....بچمم پسر بود
منم ویار دوغ و ماست و خیار و ترشی داشتم بچه ام پسره
منبارداری اولم دوغ شوری. الاانم باردارم شوری رو دوست دارم ولی مثلا ماست میخریم به اسم ماست شیرین. وقتی میکنم دهنم ترش باشه بدجور مبخوره تو ذوقم انگار دوست ندارم ترش باشه. اب دهنمو جمع میکنه یجورایی بدم میاد. ولی دوغ شور رو دوست دارم
من اینجوری ام پسر دارم
من ترشی و شوری تندی دوس داشتم ان تی احتمال پسر داد
پسر فامیل ما دقیقا مثل شما بود
من اینطوری بودم پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.