من میرم 500 که اونم فاکتور میارم بیمه بیشتر شو میده
من میرم کلینک ۵۶ تومان
فوق تخصص600
من با سونو ۹۰۰ آزار
شهرما ۸۰۰
۶۰۰ هست
۵۰۰
🫤۷۰۰ت
من۷۰۰ یا۷۵۰ رفتم اهواز
من با بیمه تامین 400
ازاد 600
من ۶۰۰ میدم
من رفتم ۷۵۰
پيشمون 800
من میرم ۶۰۰
با بیمه برام میشه ۴۰۰
۴۰۰ بابیمع
من میرم 500 میدم قبلا 350بود
۴۵۰ الی ۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.