هزینه ویزیت دکتر زنان چند شده کسی می‌دونه به تازگی ؟

۱۷ پاسخ

من میرم 500 که اونم فاکتور میارم بیمه بیشتر شو میده

من میرم کلینک ۵۶ تومان

فوق تخصص600

من با سونو ۹۰۰ آزار

شهرما ۸۰۰

۶۰۰ هست

۵۰۰

🫤۷۰۰ت

من۷۰۰ یا۷۵۰ رفتم اهواز

من با بیمه تامین 400
ازاد 600

من ۶۰۰ میدم

من رفتم ۷۵۰

پيشمون 800

من میرم ۶۰۰
با بیمه برام میشه ۴۰۰

۴۰۰ بابیمع

من میرم 500 میدم قبلا 350بود

۴۵۰ الی ۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩷🧿 مامان نی‌نی🩷🧿 ۸ ماهگی
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی