بیمه تکمیلی هزیینه ویزیت دکتر زنان میده

۱۰ پاسخ

اره میده

اره من ک تکمیلی نداره شوهرم متاسفانه
اما بابام داره و ۹۰٪ ویزیت رو تکمیلی میده.یعنی نامه میگیری میبری.
پریروز توی مطب دکتر خودمم بیمارهایی ک تکمیلی بودن از منشی بابت ویزیت نامه میگرفتن.

برای من آسیا میده

من نامه از منشی میگیرم همسرم میبره شرکت براش واریز میکنن

عزیزم من بیمه م کوثره، ویزیت مستقیم کم‌نمیشه فاکتور باید بگیری، دکترم داخل مطبش سونو انجام میده ولی متاسفانه هزینشو نمیدن ، به من گفتن فقط سونوگرافیست انجام بده میدیم ، دارو هم بستگی داره چی داشته باشی که داروخونه های تحت پوشش قبول کنن، مثلا تقویتی مثل اوابوست یا ویتامین هارو داروخونه قبول نمیکنه بااینکه بیمه گفته تحت پوششه ولی درمانی مثل شیاف و... مستقیم کم میشه

آره عزیزم
بگو فاکتور بهت بده همه چیو حتما هم مهر دکتر بخوره

اره نامه از دکتر ببری میده

آره عزیزم
حتی بعضی بیمه ها دارو هم درصد خوبی میدن

چی بهش بگم. مثلا
بگم نامه بده

نه عزیزم

سوال های مرتبط

خدا باید بخواد خدا باید بخواد قصد بارداری
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان نام نداره فعلا مامان نام نداره فعلا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا🤰 مامان معجزه خدا🤰 ۵ ماهگی
مامان ریزه💕🩷 مامان ریزه💕🩷 هفته چهاردهم بارداری