تکمیلی بله مقداری رو پوشش میده . اما تامین خیر
من با بیمه دادم ۹ تومن بود گفت ۴ تومن میشه فکر کنم بیمه معلم قبول کنه
البته مطمئن نیستم چون کلا این ازمایشو ندادم من ، از صحبت خانومای گهواره ای شنیدم
اگه ان تی تون مشکوک باشه و دکتر براتون سلفری رو بنویسه بیمه مثل اینکه قبول میکنه ولی اگه جداگانه خودتون بخواید بدین نه ازاد حساب میشه
فکر کنم کلا هیچ بیمه قبول نمیکنن آزاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.