۲۰ پاسخ

نیروهای مسلح ۱۲۰

۴۰۰

وای باز اینا خوبه من یجا تو تهران گیشا میخواستم برم ویزیت تنها یه تومن میگفت

من با بیمه250میدم

من با بیمه 400 میدم

فارس 380

مطب بیمه قبول نمیکنه ۳۵۰

من ۶۵۰ ازم میگیرن

چه قیمتای برگ ریزونی دارم میبینم 😁، اینجا که دکترا اکثرا قرارداد با بیمه ندارن بابت ویزیت آزاد هردفعه ۵۰۰و خوردی دارم هزینه میکنم

من با تامین ۳۶۰ میدم

همینقدر هس یعضی دکترا بیشتر میگیرن.من یه پزشک زنان میشناسم ۸۰۰ میگیره هردفعه

من مطب دکترم کلا ازاده ۳۵۰میگیره

بابیمه ۳۲۰

من که ۴۰۰ مبدم بیمه قبول نمیکنن اینجا

منم بابیمه۳۳۰

۳۲۰ میدم

تاجایی که اطلاع دارم کسی که بیمه داره و کسی که آزاد حساب میکنه در حد ۳۰ یا ۴۰ هزار تفاوت دارن

من با بیمه تامین اجتماعی 300 میدم مطب

اره کلا ۳۵۰ فکر کنم

من با بیمه ۳۵۰ میگیره

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان السانا مامان السانا هفته سی‌ام بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری