۳ ماهگی عزیزم
پیش دکتر متخصص کودکان
با دستگاه
اصلا اصلا اصلا گریه نکرد چون بی حسی میزنن از صدای دستگاه هم نترسید اینقدر برای دکتر خندید که نگم
۳ماهگی
اون موقع خیلی گریه کرد .البته بچه من کلا خیلییییی گریه کن هست درحالت عادی
ولی بعدش هیچ اذیتی نشد خداروشکررر و عفونت نکرد و زود خوب شد
ولی جون گریه کن بود تازه دوهفتس گوشوارش رو عوض کردم🤣
من هنوز سوراخ نکردم، دخترم خیلی با گوشاش بازی میکنه، دکتر گفت ۱۰ ماهگی به بعد که بدنشو شناخته باشه
یه جام دکتر گفت هر موقع بزرگ شد خودش خواست سوراخ کنه
من هنوز سوراخ نکردم
من جفت دخترامو دوماهگی سوراخ کردم،اصلا اذیت نشدن،بعد ده روزم گوشواره خودشونو انداختم
یک ماهگی سوراخ کردم اصلا اذیت نشد
۶ماهگی خوب بود
هنوز نکردم. گفتن ۵ به بعد بیار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.