مامانا پسرم ۳۷ روزشه ۵ روزه شکمش کار نکرده چکار کنم؟

تصویر
۱۱ پاسخ

اگه شیر مادر میخوره تا7روز مشکلی نداره اگه شیرخشک هست تا 5روز ایرادی نداره.شکمش خلاف عقربه با دو انگشت دور نافش دست بکش و دوچرخه بزن بعد با گوش پاکن ک زدی ب روغن زیتون دور مقعدش چرب کن همینجوری گوش پاکن با روغن بکشی مدفوع میکنه

روغن زیتون بمال به شکمش به مقعدش

توی این سن خیلی طبیعیه
اگه میبینی اذیت میشه و با روغن چرب کردی نشد و ماساژ دادی نشد و اینا
شیاف گلسیرین بزار
توی این سن گاهی راه دفع خشک میشه و بچه نمیتونه دفع کنه ، شیاف چرب میکنه و راحت میشه بچه

فلوس ندین خطزناکه

در جهت عقربه های ساعت دورنافش رو ماساژ بده

شیاف گلیسیرین بگیر از داروخامه

از بقیه بپرس ببین آب‌جوش نبات و خاکشیر نمیشه بهش بدی؟ خاکشیر خیلی شکم رو نرم میکنه

اگه شیرخشکیه گیگوز بده

روغن زیتون بمال ب شکمش از نافش به جهت عقربه ساعت ماساژ بده تا روده تخریک بشه دستشویی کنه

ما بچه اینجور میشه ازهمون بدو تولد یکم فلوس بهش میدیم

دکتر بردم پسرمو میگفت گوش پاکن روغن زیتون بزن بمال ب مقعدش همون سرش یکم فرو کن داخل
یا شیاف بذار براش

اگر اذیت میشه ببرش دکتر
اگر اذیتش نمیکنه بعد که مدفوع کرد یبوست بود ببرش دکتر در غیر این صورت دکتر گفت اشکالی نداره

سوال های مرتبط