۴ پاسخ

شما پارسیان زایمان میکنی عزیزم؟؟

من این جور بودم تا هفته اخر صبر کردم ولی پسر تنبل نیامد پایین دکتر گفت حرکت با سر سخته اخرش هم سزارین شدم.

حالت سجده خییییلی برو
حالت گربع هم برو خیلی کم میکنه
حالت چمباتمه

ربط ب وزن نداره پسر اولم ۳۵۰۰بود ۴ساعته زایمان کردم خیلی هم راحت تر از اولی

سوال های مرتبط