نههههه خیلی زوده پولت اضافه کرده خواهر
بری پس میفرستنت بزار نزدیک ۹ یا ۸ هفته برو
نه خیلی زوده
چندم آخرین پریودیت بوده
سلام مامان گردو از روی چی میگی ۵ هفته و ۶ روز من کلا نمیدونم چجوری محاسبه میکنن
برای دیدن ساک و رویان میتونی بری🥰من دلم طاقت نیاورد رفتم ۵ هفته و یکبارم ۷ هفته رفتم برای قلب
نه خیلی زوده
الان نهایتا بهت بگه کیسه هست یا ن
یا خدای نکرده خارج رحمی نباشه
هفت هفته و دو سه روز برو
ببخشید شما ازمایش بتا دادید ؟علائمتون چیه
اگه به منظور سنو قلب میخای بری ن زوده صبر کن یکی دو هفته دیگه برو
ن بابا حیلی روده ۷ هفته برو ک صدا قلبشم بشنوی
نه زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.