فردا میشم ۵ هفته و ۶ روز برم سونو؟؟

۹ پاسخ

نههههه خیلی زوده پولت اضافه کرده خواهر
بری پس میفرستنت بزار نزدیک ۹ یا ۸ هفته برو

نه خیلی زوده
چندم آخرین پریودیت بوده

سلام مامان گردو از روی چی میگی ۵ هفته و ۶ روز من کلا نمیدونم چجوری محاسبه میکنن

برای دیدن ساک و رویان میتونی بری🥰من دلم طاقت نیاورد رفتم ۵ هفته و یکبارم ۷ هفته رفتم برای قلب

نه خیلی زوده
الان نهایتا بهت بگه کیسه هست یا ن
یا خدای نکرده خارج رحمی نباشه
هفت هفته و دو سه روز برو

ببخشید شما ازمایش بتا دادید ؟علائمتون چیه

اگه به منظور سنو قلب میخای بری ن زوده صبر کن یکی دو هفته دیگه برو

ن بابا حیلی روده ۷ هفته برو ک صدا قلبشم بشنوی

نه زوده

سوال های مرتبط