۵ پاسخ

زیر دلم بعضی اوقات تیر می‌کشه
دستشویی که خیلی زیاد میرم

من خیلی دستشویی میرم کلافه شدم :/
زیر دلم هم گاهی تیر میکشه

وای من شب ها اینطوریم

من جلو در دسشوی جا انداختم😂میام تو جام نیم ساعت نمیشه بازم تکرر دارم

من خیلی هم سفته شکمم میترسم انقباض باشه

سوال های مرتبط