۵ پاسخ

بله عزیزم ،مستقیم نه
ولی این بچه ها از یکسرس غذا محرومن
شیر خشک رژیمی میخورن
مواد غذایی تو دوره های التهاب ،یعنی وقتایی که الرژی شون تشدید شده جذب نمیشه
کلا روده هاشون حساس میشه و جذب مواد پایین میاد
و معمولا رفلاکس آلرژیک دارن و غذا و شیر بد میخورن چون اذیت میشن
البته استثناهم هست ،و بعضیا که خیلی خفیفه الرژیشون کمتر اثر میذاره ،ولی متأسفانه همه اینا رو رشدشون موثره☹️

دختر منم داره شیر رژیمی میخوره آلان خوب شده ولی دکتر شیرش عوض نمیکنه میگه تا یکسال باید بخوره

بله عزیزم.جذب مواد غذایی کمتره و وزن گیری به سختی انجام میشه

الان ۱۰.۵ و قدش هم۷۵

نه گلم پسرمنم داشت

سوال های مرتبط

مامان پوریا مامان پوریا ۱ سالگی
مامان sunshine مامان sunshine ۱۴ ماهگی