من بریچ بودن ب پا بود
من پسراولم بزرگ بود سرش ودرشت تربود استخون نتونستم بعدکلی دردآخرسزشدم
کیسه ابم پاره شد
وقتی به دو سانت رسیدم بچه مدفوع کرد سزارین اورژانسی شدم
من خودم نمیخام طبیعی
سز دوست دارم ....
اختیاری ام
بخاطر درد کمتر واقعا عالی بود
بچه اولم هم بریچ بود هم بند ناف دورش بود اورژانسی سز شدم الانم که سز اجباری هستم
برای من فرقی نداشت ختم بارداری گرفتم شیاف گذاشتن باز نشدم سزارین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.