زایمان سزارینی دلیل سز شدنتون چیه جز دل بخواهی

۹ پاسخ

من بریچ بودن ب پا بود

من پسراولم بزرگ بود سرش ودرشت تربود استخون نتونستم بعدکلی دردآخرسزشدم

کیسه ابم پاره شد

وقتی به دو سانت رسیدم بچه مدفوع کرد سزارین اورژانسی شدم

من خودم نمیخام طبیعی
سز دوست دارم ....

اختیاری ام

بخاطر درد کمتر واقعا عالی بود

بچه اولم هم بریچ بود هم بند ناف دورش بود اورژانسی سز شدم الانم که سز اجباری هستم

برای من فرقی نداشت ختم بارداری گرفتم شیاف گذاشتن باز نشدم سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۰ ماهگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۸ ماهگی