دلیل این دل دردا چیه؟

۷ پاسخ

انقباض هست منم به خاطرش بستریم

منم تو هفته شما داشتم خودش درست شد

قرص آهن

منم درد دارم
خیلی واژنم درد میکنه و یکم زیردلم

ماه دردن

منم دارم فکر کنم بخاطر بزرگ شدن جنین و آمادگی برای زایمانه

منم امشب دلم درد میکنه دو هفته لگن درد کشتم حالا دلم دردمیکنه

سوال های مرتبط

مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۸ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی