سلام من پسرم تاشب تاشب شش تا هفت شیشه میخوره 150میلی یک قوطی شش روزمیبره بخدا هم ندارم براش بخرم هم نمیتونم بزارم گشنه بمونه
هر چقدر تقاضا داره، اگر بعدش بالا نمیاره یعنی پرخوری نکرده، اگر بالا میاره یا درد داره خب یعنی تقاضا مک داشته فقط میتونی پستونک بدی
روی ظرف شیرخشک براساس سن تعداد پیمانه وتعدادروزانه نوشته بقیشم بستگی ب اشتها بچه داره ولی زیادیش خوب نیست یبوست میگیره
دو واحد
۶۰ سی سی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.