۵ پاسخ

جدا کردن از پوشک یه معظل جداس اصن😭منم هنوز موفق نشدم کامل جدا کنم یروز خوبه یروزه بد

وقتی میگن زود نگیرید برا همین چیزهاست
بعد فکر میکنید ما دشمنیم یا ما قراره پوشک بخریم برا بچتون 😐😐

عزیزم با احترام خیلیی زود گرفتین تورو خدا عجله نکنید سن پوشک گرفتن شروعش ۲ ونیم سالگیه

مامانا چراااا اینقد عجلع دارید پوشک حذف کنید خیلییی زود بوده برا شماهم 🙁

بخاطر این نیس ک زود از پوشک گرفتیش؟

سوال های مرتبط