من انقد وابسته بود قایمش کردم گفتم هاپو بردش شبا ک نق نق میکرد اون موقع یا بهش آب میدادم یا شیر نق نق ک طبیعی باید صبوری کنی
من کوچولو بود چن روز نزاشتم داخل دهانش دیگه یادش رفت هر کار کردم دیگه نگرفت
خب تگیر
دکتر گفت پستونک تا ۴ سالگی باشه و به بچه ارامش میده
میگن تب تلخ بزن روش دیکه نمیخوره منم باید همین کار امتحان کنم امیدوارم دیگه نخوره
منم همین مشکل و دارم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.