۵ پاسخ

من انقد وابسته بود قایمش کردم گفتم هاپو بردش شبا ک نق نق می‌کرد اون موقع یا بهش آب میدادم یا شیر نق نق ک طبیعی باید صبوری کنی

من کوچولو بود چن روز نزاشتم داخل دهانش دیگه یادش رفت هر کار کردم دیگه نگرفت

خب تگیر
دکتر گفت پستونک تا ۴ سالگی باشه و به بچه ارامش میده

میگن تب تلخ بزن روش دیکه نمیخوره منم باید همین کار امتحان کنم امیدوارم دیگه نخوره

منم همین مشکل و دارم 🥲

سوال های مرتبط

مامان ماه و خورشیدم 👩🏻‍🤝‍👩🏼 مامان ماه و خورشیدم 👩🏻‍🤝‍👩🏼 ۲ سالگی