آبجی منم ۱۱ روز تاخیر داره همش گریه میکنه میگه بچه نمیخواد
میگه برای اون بچهاش همش حالت تهوع سرگیجه داشت میگع الان هیچ علائمی نداره بچه هم شیر میده ممکنه
من کلا پریود نشدم همش میترسم 😑😑
وای منم دو به شکم نمیدونم چیکار کنم .
آره امکان داره ده روز باید بگذره ولی بعضی بی بی چک ها مثبت نشون میده بخاطر هورمون های بعده بارداری پس مثبت بود نترس برو آزمایش خون بده
طبیعی زایمان کردی یا سزارین
چند روز تاخیر داشتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.