۶ پاسخ

تایه هفته وقت هست برای پریودب

خوب است بزن برای چی بری آزمایش

از بعد زایمان ماه پیش 250ام پری شدم، این ماه ولی خبری نیس. دردشو دارم خودشو نه. حالت تهوع هم دارم و بیحالم. به همسرم گفتم بی بی چک بخره

منم ۵ روز عقب انداختم ولی علائمی ندارم 🤦🏾‍♀️

عزیزم شنیدم اورژانسی بخوری پریودت نامنظم میشه

منممم عقب انداختم . خدا ب دادم برسه اینقدم حالت تهوع دارم 😭😭😭

سوال های مرتبط