۳ پاسخ

الان زوده عزیزم بری نشون نمیده بدتر استرس میگیری بزار ۸ هفته شدی با خیال راحت برو انشالله که سالمه

سنو هم برا قلب دگه 8هفته برو

ازمایش بتا دادی؟

سوال های مرتبط