۳ پاسخ

۸یا ۹ شدی برو الان اصلا نری

من دکترم تراب زاده هست

همون هشت نه هفته برم واسه تشکیل قلب یا الان واسه ساک اینا هم برمم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه💙 مامان معجزه💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه زندگیم🦋✨ مامان معجزه زندگیم🦋✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان سه جوجه مامان سه جوجه هفته سی‌وششم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری