کی برای سنو قلب برم

۶ پاسخ

از ۷ هفته به بعد میتونی بری عزیزم

هشت هفته تمام برو که یه وقت استرس نگیری

بعد دکتر هم برو راهنماییت کنه
بعد از سونو تشکیل قلب چند تا سونو گرافی دیگه هم باید بری

هفت هفته ب بعد میتونی بری

از ۶ هفته میرن تا ۸ هفته
معمولا تو ۷ هفته دیگه تشکیل شده

هشت هفتگی سونو شکمی

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم🦋✨ مامان معجزه زندگیم🦋✨ هفته هجدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان خانوم ❤️ مامان مامان خانوم ❤️ ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری