سلام دوستان عزیز من کی برم سنو قلب

تصویر
۹ پاسخ

من ۷هفته و پنج روز بودم طبق پریودی ک رفتم

سلام منم باشماس تاریخم میخواستم همین هفته برم سونو،یک باررفتم گفت زوداومدی فقط ضخامت رحم دید دعاکنین انشاالله این هفته برم قلبشم تشکیل شده باشه

من ۷ هفته وی روزبودم رفتم .

من ۶هفته رفتم خوب بود همه چی

۷ که کامل شد برو یا اوایل ۸ هفته

ت همین هفته میتونی بری عزیزم تا ده هفته هم زمان داری برای تشکیل قلب

منم فردا ۷هفته و۱روز میشم دکتر ۷تیر برام نوشته برم

ولی با مثانه پر برید که بتونی صدای قلبشو بشنوی

سونو قلب باید 8 هفته برید دیگه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان معجزه زندگیم🦋✨ مامان معجزه زندگیم🦋✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته هفدهم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته شانزدهم بارداری