سلام بچها خوبین من ۵هفتمه کی برم برا سنو قلب

۹ پاسخ

اره منم سنو انجام دادم رو شکمی گفت حاملگیت تو رحمی خوبه فقط برا قلبش ۲۴ابان بیا

من رفتم تشکیل نشده بود گفتن دوهفته دیگه بیا

عزیزم دکترت کیه؟

۷ هفته

اول هفته ۸ خوبه دکتر گفت

سلام رفتی دکتر بهت گفت ۵هفتت

۷ هفته

به من گفتن دوهفته دیگه بیا

سنو قلب باید حداقل 7هفته بشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان بنیامین مامان بنیامین هفته شانزدهم بارداری
مامان کرار مامان کرار هفته هفتم بارداری
مامان مامان خانوم ❤️ مامان مامان خانوم ❤️ ۵ ماهگی
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری