سلام خانوما خوبین میگم چند هفته برم سنو قلب ؟

۹ پاسخ

من ۶هفته رفتم تشکیل شده بود

منم فردا میرم دعا کنید تشکیل شده باشه

آخه احتمالا بگه تشکیل نشده یا فلان اینجور بدتر استرس میگیرم

اره گلم ان شالله ریتم خوشکل قلبشو بشنوی

من هنوز نرفتم احتمالا آخر هفته برم

هفت هفته

من تو شیش هفته رفتم شما هم دوست داشتین توشیش۶ یا ۸ هفته برو

هفت هفته قلب تشکیل شده

از هفت هفته ب بالا

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان 💙......🩵 مامان 💙......🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فرداد مامان فرداد هفته سیزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان نازگل مامان نازگل روزهای ابتدایی تولد