چند هفته برم سنو قلب

۶ پاسخ

من. امروز رفتم ۷ هفته و ۲ روز ولی صداشو نزاشت تو مانیتور نشون داد

هشت برو

من ۷ هفته رفتم که نمیدونستم باردارم با سونو داخلی متوجه شدم قلبشم تشکیل شده بود

8هفته

۹ تا۱۰ خوبه

۸هفتگی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙......🩵 مامان 💙......🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان فرداد مامان فرداد هفته سیزدهم بارداری
مامان نازگل مامان نازگل روزهای ابتدایی تولد
مامان دوگل پسر مامان دوگل پسر هفته هفتم بارداری