سلام خانوما هفته بعد برم سنو قلب

۴ پاسخ

من ۶ هفته سه روزه رفتم قلبش تشکیل شده بود

ن بابا زوده نزدیک ۹ هفته برو

هفته هشت تمام برو

میخوای خیالت راحت باشه ۸ هفته رو

سوال های مرتبط

مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان زیتون مامان مامان زیتون هفته شانزدهم بارداری
مامان آیلار مامان آیلار هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان 💙......🩵 مامان 💙......🩵 هفته سی‌ویکم بارداری