سلام دوستان عزیز من می باید برم سنو برای تعیین جنسیت ؟؟

۸ پاسخ

حساب کن هفته ۱۸بهترین وقتش هست اصلا احتمال خطا نداره

آره اون وقت هم خیالت راحت میشه هم خریدبچتومیکنی

نیاز به سونو‌تعیین جنسیت نیست شاید تو‌ان تی احتمالی بهت بگه اونجا هم‌نگه انومالی صددرصد میگه

اصلش هفته ۱۸هست بادقت میگن

از ۱۵ هفتگی ب بعد میتونی بری

عزیزم ان تی برو ۱۶هفته یا همون چهار ماهگی برو تعیین جنسیت

میشه چه ماهی ؟

ان تی رفتی حدسی دکتر نزد؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته شانزدهم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مرسانا و آی سو مامان مرسانا و آی سو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته چهاردهم بارداری