سلام من بارداری اولمه
کی باید برم برای تعیین جنسیت؟

۷ پاسخ

16 هفته برو من 16 هفته رفتم جنسیتو گف

آنومالی

از 15 هفته میتونید برید

اول ۱۲ هفته برو انتی ۱۷ ۱۸هفتم انومالی

صبر كن ١٦ هفنه به بعد برو

۱۲ هفته انتی احتمالیه ۱۸ هفته قطعی ۱۵ هفته خودت میتونی بری

از هفته ۱۵ مشخصه ولی بهترین هفته ۱۸ که انومالی باید برین

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی