سلام خانم گلا تعیین جنسیت کی باید برم؟

۸ پاسخ

غربالگری اول احتمال میدن دیگه،بستگی داره کجا بری

به نظرم تا 18 هفتگی صبرکنید چون سونو اشعه داره بده البته اگ عجله ایی ندارید

سلام غربالگری اول انجام دادم 12 هفته دکتر گفت از روی لگن دختره 100 درصد نگفت فقط یه احتمال داد میشه 18 هفته برعکس بشه یا نه

من ۱۵ هفته و ۵ روز رفتم مشخص شد. البته پسر زودتر مشخص میشه

۱۶ هفته

من ۱۴ هفته رفتم

آنومالی ۱۸ هفته

۱۶ هفته ب بعد وایسا همون انومالی برو ۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو ممد🐣😅 مامان جوجو ممد🐣😅 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی مامان علی ۶ ماهگی
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته شانزدهم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته شانزدهم بارداری