۴ پاسخ

منم رو سشوار قفلم ،چیکار کردی به لالایی عادت کرد؟!

من که انقدر به کوچکترین صدا حساس شده فقط میتونم سشوار بزارم چون صداش زیاده صدای محیط و کمتر بشنوه

منم با لالایی میخوابید الان دیگه نمیخابه😭

فوق باشید😂😂😂🥴 منم بچم فقط یه لالای دوست داره

سوال های مرتبط