۳ پاسخ

نری بهتره

با کاپ قاعدگی میشه بری...من ۴۰۰ خریده بودم ولی الان گرون تره شاید ۷۰۰ ۸۰۰ بیشتز🤷🏻‍♀️

خوب الان در بدترین شرایطی دهانه رحم کامل بازه
میکروب کثیفی همه چی هست تو آب بعد از دریا خودشم شوره
فکر کنم نری خیلی بهتره نمیرزه ب عفونت و مریضی

سوال های مرتبط