۲ پاسخ

عزیزم اگه فقط شیر خودتو میدی شاید دیرتر بشی ولی اگه شیرخشک میدی زودتر میشی بعضیا یه ماه بعد دوماه یاسه ماه بعضیا ۱سال بعد

من طبیعی تا چهل روز خونریزی داشتم بعدش لک . اینو سزارین شدم تا دو هفته خونریزی داشتم بعد لک و قطع شد تا الان که نزدیک دوماه میشه نشدم

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو😍 مامان دیانا کوچولو😍 ۹ ماهگی
مامان عسلچه🍯



❤️❤️❤️❤️ مامان عسلچه🍯 ❤️❤️❤️❤️ ۸ ماهگی