۵ پاسخ

الان خیلی استرس گرفتم چیزی نمیشه

سلام ببخشید من هفت هفته ام هواسم نبود شربت زعفران خوردم

اگر خونریزی داری برو اورژانس ازت ازمایش میگیرن

گلم برو ازمایش بده ازت میگیرن همه چیو بگو بگو تاخیر دارم بی بی زدم مثبته الان خونریزی دارم میخوام ازمایش بدم

ایشالله که خیر باشه برات عزیزم

سوال های مرتبط