۷ پاسخ

منم دوس دارم اقدام کنم
۶ ماهه سقط کردم میترسم
از یا طرفم توی این اوضاع مملکت و گرونی پشیمون میشم 😞
خانواده شوهرم دوماه بعد سقطم همش منتظرن که کی من حامله میشم
همش میپرسن

میشع دوستیمو قبول کنی
جواب آزمایشتو اینجا بزار ذوق کنیم

انشاالله که مثبته

تست زدی؟

پس چرا زدی هفته ۹ بارداری ؟

انشالله ک خیره گلم ❤️

ازمایش چی

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
در انتظار نی نی در انتظار نی نی قصد بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان نیلی مامان نیلی هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو تو دلی مامان کوچولو تو دلی هفته سیزدهم بارداری